Myshelg

Världens goaste helg tillbringades med mitt hjärta Simon, nu väntar en go skolvecka sedan lov!!!!!!
Riktigt skönt.
Har suttit och snackat med matilda i typ en timme på facebook, videosamtal har ju införts där! nice.. Bjuder på en bild på detta. Kommer bilder från i helgen också!

Vi var påväg hem till mig och trodde vi såg ett flygplan på himlen, men de va dåfan en stjärna!
Ser ni hur starkt den lyser? man ser inte dom andra, och den lös så starkt så den syns bara på kortet. trodde det var ett flygplan först, men för de första så blinkar dom, och för det andra så rör dom sig. Stod kvar i typ 10 min och kollade om det flyttade på sig med det gjorde det inte, är fortfarande chockad!

Min måltid idag då, blev till att äta ensam eftersom att Simon har lämnat mig nu. Igen :(
Ska fixa mig för sängen nu och sova länge, börjar 20 i 10 imorgon!
Jag älskar min Simon mest av allting som finns i hela universum.
Pussssss
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0