Fredagsmys med världens bästavän!

Åh.. ikväll skall jag mysa med min goa Anna framför X-factor. Himla gos, :)
Saknar henne galet.. även fast vi träffas 3-5 gånger i veckan eftersom vi lirar handboll i samma lag och coachar även ett lag tillsammans. Därför hinner vi aldrig umgås och bara ha mys, men idag is the day! haha ;)
Imorgon spelar vi dessutom NEWBODY CUP medd gubbarna, typ som SM fast för mindre, hemma!! Hur kul som helst! wohooo!
Inte säkert att jag hinner blogga så mycket för att helgen ser ut följande:
Lördag: Newbodycup & fieeeesta!
Söndag: Pojkvännen dagen & handbollslir i Kungsbacka! GÖÖÖÖÖTTTT. Fullpackad helg, love it!!
Men nu ska jag dra på min degbyxorna och vänta på Anna som kommer när som helst!
Puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0