GODMORGON

Gud vad jag har hunnit med mycket idag redan!
Jag och Matilda Engberg vaknade upp imorse, vi var ju hos Astrid och firade henne igår och sedan sov Matilda hos mig. Vi vaknade rätt tidigt vilket var planen också för jag skulle iväg till partille. Så jag och Matilda drog oss mot tåget redan vid 10.40. Jag skulle hem till min saknade älskade Fanny som var hemma nu över helgen! Skit härligt att ses och där bjöds det på våfflor! Hann bara stanna i två timmar för hon skulle tillbaka till värmland så jag kom nyss innanför dörren igen, och nu ska jag skriva klart på mitt svenska tal.
Halv 5 blir det träning och ikväll blir det SOLSIDAN!!!!!!!!!!!! TAGGA 
/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0