INSTAGRAM @Matildaamagnusson

Hej mina vänner!
Förlåt för en usel uppdatering ifrån min sida. Har haft fullt upp, men nu är jag här igen. Kom hem från skolan för en stund sen, gick och solade med min amanda lite efterskolan, härligt med lite färg på kroppen igen! Skolfoto imorgon så då får man se till att vara fräsch! ;)
Men iallafall, nu har jag äntligen skaffat instagram, jag lovar att ni tänker "Halllå, redan??" Men grejen är att jag har verkligen inte ens velat ha denna fräcka applikation ;).... men när till & med min lillebror och mamma har det så kanske jag också skulle ta och fixa ett konto då. Roligt.. får se hur länge jag blir sittandes med denna! Men det blir kul och testa. Så följ mig på: Matildaamagnusson.
Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig, sedan blir det myskläderna på och lite plugg!
Puss / M
Här kommer också dagens outfit!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0